Dags för flytt snart!

Hej på er :) Hoppas allt är bra med er, här är allt bra! Vi har haft en underbar jul & nyår. Ser fram emot 2013! Wilma fyller 3 år, jag ska bli faster, jag & min älskade Joakim firar 1 år tillsammans och snart ska vi flytta till en trea. I slutet av denna månad flyttar vi, ska bli så otroligt skönt! Just nu trängs vi 3 st i en tvåa plus två katter. Så jag ser verkligen fram emot de, Wilma ska få eget rum, hon är så stolt! Just nu har jag praktik på sjukhuset, ledig idag men börjar imorgon. Skönt att komma igång med rutiner igen, dock så jobbar Joakim idag & Wilma är på dagis efter jullovet, jag passar på att ta tag i tvätten medans dom är borta!
 
Nu ska jag springa ner i tvättstugan sen ska jag ta en kopp kaffe & njuta av sista ledigheten ;) Kram på er !
 
 
Mina fina skatter <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback