Idag har de varit en Hyffsat lugn dag. Läm...

dsc00299 (MMS)

Idag har de varit en Hyffsat lugn dag. Lämnade wilma på dagis klockan 9 och sen cyklade jag hem i kylan och vilade någon timme. Sen till skolan där vi fick sluta halv tre istället för fem, underbart! Så jag jessica och emma traskadd ner på stan och tittade lite. :) nu har jag lagat mat, badat med wilma, diskat, dammsugit och fixat en massa. Jag har faktiskt lyckats äta lite nu på kvällen också! Känns också jättebra :) nu ska dotran snart isäng och sen ska jag passa på att plugga!


Kommentarer
Postat av: momsi

Skönt att du haft en ganska lugn dag!!

Lycka till med pluggandet!!

Puss o kram till er båda!!

Momsi o H.

2011-11-28 @ 19:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback