Bad på balkongen! =)

Idag har det verkligen varit chockerande varmt ute! Vi tog de lugnt på förmiddagen och sen tog vi en lång cykeltur och sen solade/badade på balkongen. Eller ja, prinsessan fick bada! tyckte hon var jättekul :) Sen lagade jag en kycklinggryta. Ris och sen i grytan var de: bambuskott, kyckling, lök, champinjoner, vattenkastanjer, minimajs, kokosmjölk, grädde, soja & kryddor! Lyckades verkligen =)

Sen kom Lotta & Elvira över så blev de massa bus! Dottran sover sen 2½ timme tillbaka, jag har badat & städat. Ska snart krypa ner i sängen jag med för imorgon ska vi upp 7 som vanligt eftersom jag håller på & ändra Wilmas sovtider. Då blir de handla med Lotta & Elvira sen ska vi vidare med mami på någonting :)

Puss på er!



Kommentarer
Postat av: mormor

Det ser mysigt ut med bad på balkongen!!!

Ha det så bra i morgon!!

Puss o kram till er båda

Momsi o H.

2011-05-31 @ 22:49:20
Postat av: Josefin - Mamma till melwin 100831

Ja nä de förstår nog inte ritkigt, men de är väl upp till dem antar jag.. :)



Ja shit, vad äter du eller hur har du gått ner så mkt i vikt?.. Jo det är bara bra här hemma också faktiskt. börjar få lite småpanik att min mammaledihget börjar lida mot sitt slut bara..

kramkram

2011-05-31 @ 23:02:28
URL: http://melwinojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback