Ångest..

Igår åt jag 1 liter glass & jag kan lova att jag har ångest nu. Hela natten blev jobbig, har börjat "släppa efter" massor nu.. idag bestämde jag mig. Nu blir det nutrilett på dagarna plus att jag börjat dricka kaffe, vilket är kalorisnålt. Kaffe & te. Känner själv att jag är påväg upp i vikt, inte så någon ser de än. Syns inte på vågen heller, men jag känner mig som en padda. Nu kör jag igen!

Men en sak är säker.. skulle aldrig banta ner mig som jag gjorde förut. Man vill ju kunna äta & leva. Kunna ta långa promenader utan att bli helt slut, kunna vara aktiv en HEL DAG. För att göra de så krävs energi - mat. Folk som inte äter mår ju inte bra. Det är bättre att äta mat varje dag än att banta och kanske ha två gånger i veckan då man vräker i sig. Då går man upp i vikt!


Kommentarer
Postat av: carola

hittat hit via en slump.

Kul att hitta lite bloggar från orten.



Jag var 19 när jag fick min först barn, 38 vid mitt fjärde:)

Hoppas allt går bra för dig

2011-06-14 @ 12:24:30
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Om jag får din mail så kan jag skicka lösen :)

2011-06-14 @ 20:47:30
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: mamsi

du börjar INTE ta shake igen!! då blir jag JÄTTEARG!!

2011-06-14 @ 20:53:58
Postat av: Denise - Mamma, foto, galenskap

sv: TACK tack tack! :))) v15 :)

2011-06-14 @ 21:20:50
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback