Vilka idioter de finns..

Fick denna kommentar & de fick mig verkligen att GAPA.

Det är nog inget fel på Wilmas pappa , bara det att han inte är redo för att bli pappa . Och det är sånt du får leva med , förstår honom !

- För det första så var HAN som ville ha barn, under hela graviditeten så gick han runt och skröt om att han skulle bli pappa och han grejade. Han var med på förlossningen, han fick vara med på BB om han ville men eftersom han inte fick ta upp hela släkten och nya flickvännen dit så ville han inte komma. Istället så gick han runt och sa till alla att han inte fick träffa Wilma för mig, fast jag ville att dom skulle ses.
Han var verkligen inte redo att vara pappa, MEN som sagt så var de han som ville ha barn. Klart jag får leva med de. Vill inte ens ha honom i mitt liv, inte för de han gjort mot Wilma.
Förstår du honom? Du verkar lika korkad som honom (:


Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo, ängeln Meja och bebis i magen}

Det finns nog ingen som förstår honom förutom andra pappor som gör precis likadant (skiter i sina barn). Men det är ju synd om Wilma som "inte har någon pappa", men då är det ju tur att hon har dig ;) Massa kramar!

2011-02-07 @ 16:45:27
URL: http://pruppen1987.blogg.se/
Postat av: Josefin H

En kommentar till den dära idioten.



Det spelar ingen jävla roll om pappan är redo eller inte. När man har oskyddat sex så är man medveten om vad som kan hända. Oavsett om man är redo eller inte så ska man ta sitt ansvar eftersom att man vet att graviditet kan hända. Förstår inte hur man kan vara så jävla dum och bara skita i sitt barn. Samma kött och blod. Blir så förbannad!!!!!

2011-02-07 @ 17:14:46
URL: http://josefinhillgren.blogg.se/
Postat av: mormor

Var inte upprörd över kommentaren!!

Det är bara en lika oförstående kille.

Tur att Wilma har en toppen mamma!

Kramar till er båda!!

momsi o H.

2011-02-07 @ 19:25:32
Postat av: tess

Men vilken idiot!

Gå och häng dig ditt as!

2011-02-07 @ 19:33:15
URL: http://tessgustafsson.blogg.se/
Postat av: lotta Mamma till Elvira

Folk som inte vet allt kanske bara borde vara tyst!

Håller med mormor din :)

2011-02-07 @ 19:52:51
URL: http://morsanlotta.blogg.se/
Postat av: Annika

Du kan vara stolt över att ha en sån söt dotter.

Synd att Johan inte vill vara med och se hur hon utvecklas. Han missar något underbart !

2011-02-07 @ 19:53:19
URL: http://thakvack.blogg.se/
Postat av: Madde

Strunta i vad den där "saken" säger. Den verkar inte veta ett skvatt. Visst är det tråkigt att Wilmas pappa inte vill ta sitt ansvar, men trodde han på fullaste allvar att han fick ta med sig sin släkt PLUS sin nya flickvän upp till BB? Var det första gången han såg henne? Jag förstår inte hur en sån person kan skriva någonting sånt. Du ska veta att jag beundrar dig jätte mycket, du gör allt för Wilma, och det är så det ska vara. Och sen att du klarar av henne själv är jag ännu mer beundrad över, jag skulle aldrig klara av att vara själv med Ebba hela veckorna, månaderna långa. Du är en toppen bra mamma, jag tycker att du ska försöka strunta i såna kommentarer och inte bara denna som du fick av den där saken utan även alla andra negativa! Du är inte värd negativa kommentarer eller nåt negativt överlag.



Hoppas allt är bra med er. Kram

2011-02-07 @ 22:55:31
URL: http://mamim.blogg.se/
Postat av: mamma

tur att wilma har en sån underbar mamma som hon har!!Plus en mormor som älskar henne!)

Sen att Johan missar något helt underbart, det kan man inte förstå att han vill. Jag vet hur det var, att han påstod sig vara redo och mogen... VILKET SKÄMT! Strunta i honom, han kommer garanterat ångra sig en dag- men då är det försent!

2011-02-08 @ 08:14:24
Postat av: Elisabet

De e hans förlust...

2011-02-08 @ 09:09:58
URL: http://elli76a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback