Svar på kommentar!

Usch va tråkigt. Hoppas hon blir bra fort. Tänkte bara fråga om nätterna med Wilma blivit bättre?

- Ne inte roligt, hoppas jag med! :) Nätterna med Wilma har blivit jättebra. Jag följde ju rådet att inte ge henne välling på natten och se vilka underbara nätter jag fick! De var verkligen värt att kämpa med henne i flera veckor, för nu vaknar hon max en gång per natt och vill ha välling. Det gör inte mig något.

Är också inne i en period just nu när jag behöver otroligt mycket sömn. Vet inte vad de är med mig? Jag går och lägger mig någon timme efter Wilma somnar på kvällen, vaknar på morgonen av att Wilma vaknar och då är jag helt död. Sen brukar jag vila med Wilma ca 1 timme varje dag, ändå är jag helt slut. Något är fel, för såhär ska man ju inte vara. Sova 11-12 timmar per dygn?

Wilma är iaf mycket piggare nu. Hon sov hela natten inatt också, underbart! Hon spydde igårkväll sist. Jag har tvättat upp allt idag och storstädat hela lägenheten. Skönt att ha det gjort ifall man själv blir sjuk. Ikväll ska jag laga hemmagjord kyckling och bambuskott med lite lök, vattenkastanjer och grejer i de. Funderar dock på att göra de när Wilma somnat för natten så man får äta i lugn och ro. Det återstår att se! :)



Bild tagen från google.

Kommentarer
Postat av: lotta Mamma till Elvira

Jag hade också en sån där period då jag va helt slut i kroppen, spelade ingen roll hur bra mat jag åt, hur mkt jag rörde på mig eller hur mkt jag sov så va jag ständigt trött.

Efter någon månad så gick det över tack o lov, men min kropp mår bäst av att endast sova 4-5 timmar per dygn.

Sover jag mer än så så är jag super trött och hängig hela dagarna.



Det kan även ha o göra med om man är deprimerad.

Oh självklart många andra saker också.

Men det ska nog gå över ska du se :)

2011-02-18 @ 19:21:16
URL: http://morsanlotta.blogg.se/
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&Viggo]

Ja jag ha iaf tur att ha tvättmaskin så slipper tack och lov den biten :)

2011-02-18 @ 20:00:53
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback