Sjuk!

Börjar blir riktigt riktigt dålig nu alltså. Har ont i hela kroppen, huvudet, frossa, snorig och halsont. Märker på Wilma också att hon börjar bli dålig (snorig, hängig och diarée). Vi struntade i mammagruppen idag eftersom jag inte ville smitta ner någon bebis. Så jag, Wilma & mami drog till valbo. Vi käkade buffé och shoppade lite. Köpte ett par nya stövlar (behövdes verkligen!) och nya glas.

Det är ju planerat att jag och några till ska ut på lördag. Så jag vill ju vara frisk då såklart! Så det blir till att bara vara hemma fram till lördag faktiskt. För att slippa utsätta sig för att bli sjukare. Nog om det, ska väl ta en nutrilett shake till middag snart. Sen senare ska Wilma isäng och då ska jag bada och sen sova. Sömn behövs för att bli friskare!


Kommentarer
Postat av: mormor

Hej vännen!

Usch, har du blivit sjuk hoppas det snart går över.

Kom ihåg att äta mat isället för matersättningar!!!

Du får ingen motståndskraft om du bara äter sånt skräp!! Krama lilla sjuklingen och kram till dig!!

Momsi o H.

2011-02-02 @ 18:53:02
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Sv: Just nu motionerar jag ingenting, men jag gör praktik på sjukhuset och där gör man inte annat än springer runt.. Så det blir mellan 15-20.000 steg per dag bara där, så under tiden jag gör praktik känns det inte som att jag behöver motionera utöver det. Men innan jag började praktiken så gick jag promenader.



Vad duktig du är som gått ner så mycket, gick du upp mycket under graviditeten?



Jättesöt flicka du har förresten :) Ser att Wilma föddes 27 mars.. Jonah föddes den 31 mars, fast år 2008 då.

2011-02-02 @ 19:19:04
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Ja jag förstår att det känns härligt.. Är du nöjd med hur du ser ut nu och viken?



Quornfilé är ett alternativ till kött.. Det finns mycket olika quornprodukter. Jag försöker byta ut så mycket kött som möjligt till quornprodukter för att det är mycket nyttigare :) Men jag är inte vegeterian, skulle aldrig klara av det haha.

2011-02-02 @ 21:51:49
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback