Mitt allt!

Just nu känns det som att jag ALDRIG mer kommer lämna bort Wilma. Har saknat henne så otroligt mycket. Nu blir det krypa ner i sängen och sova brevid min lilla älsklingsbebis! Mamma älskar dig mest i helahelahelahelahela världen! ♥



Jag har varit utan Wilma i en natt och jag har tänkt på henne hela tiden
och som sagt så känns de som att jag aldrig vill vara utan henne, inte en sekund. Dehär får mig att tänka på Johan (Wilmas pappa). Vart sitter felet på honom? Vad är det för fel i skallen på karljäveln? Hur kan man vilja gå miste om världens underbaraste och finaste dotter?
Jag klarar mig inte utan Wilma, så är det bara.
 Hon är det bästa som hänt mig. Det bästa valet jag gjort i mitt liv är att behålla henne. Helt klart.

Wilma Linnéa Andersson - Min största kärlek! ♥♥♥



Kommentarer
Postat av: Knuza

Det är nog inget fel på Wilmas pappa , bara det att han inte är redo för att bli pappa . Och det är sånt du får leva med , förstår honom !

2011-02-07 @ 13:26:50
URL: http://www.honknuza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback