Min bebis!

Vi skulle ha hittat på något idag med mitt hjärta är så himla snorig! Tycker så synd om henne, önskar att jag kunde byta plats. Hon sover just nu, det behöver hon. Mammas älskling! Satt nyss och tänkte på hur mycket jag fryser. Kollade tempen och de visade sig att jag hade undertemp, 35,2. Vad beror de på? Någon som vet? Kanske bara är nå tillfälligt.

Josefin kommer iaf hit snart och sällskapar mig. Trevligt! Har dammat allt här hemma, bara golven kvar men det tar vi sen. Sen ska nog jag & Josefin käka ihop ikväll, hoppas de iaf! Men nu ska jag återgå till mitt! Puss på er =)

Här kommer lite bilder.



Diesel, brorsans och Sandras kattunge som jag varit kattvakt till i 3 veckor tror ja de är :)



Ute igår :)



Lilla Milton igår (Lindas bebis). 2 månader är han :)



Min älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback