Mammagruppen

Wilma lekte verkligen av sig idag på mammagruppen, hon blev helt slut! Det behöver hon. Dock så är hon den största av alla barn där just nu, men det är ju bra att hon får träffa andra barn iaf. I vilket fall som helst så sitter jag och inväntar Sandra och Danne just nu. Är hungrig som en gris! Sen hoppas jag att någon vill komma och kolla film med mig ikväll! Tråkigt att vara själv..

Såhär gör Wilma i princip jämt när man tar fram kameran..






Lite bilder på Milton och Linda :)





Kommentarer
Postat av: mormor

Va bra att du har fixat med bilbarnstol!!

Jag blir också ensam nu i 14 dagar förstår att du tycker att det är trist att vara ensam.

Tänk på att snart är mammaledigheten slut och

då får du massor att göra så njut medan du kan göra vad du vill och mysa med Wilma.

Massor med kramar till er båda från Momsi o H.

2011-02-16 @ 18:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback