Ligger i sängen nu. Hade tänkt gått och so...

Ligger i sängen nu. Hade tänkt gått och sovit tidigt idag men nej. Wilma vägrar sova, jag har sprängande huvudvärk. Somnade till och med för några minuter sen. Vet inte hur länge jag sov, inte mer än fem minuter. Men ändå, då kan ni ju förstå hur trött jag är när jag inte ens kan styra över det. Är det inte wilma så är det katten som drygar! Håller verkligen tummarna på att få sovmorgon imorgon. Annars kommer jag behöva sova minst två timmar efter mamma tagit wilma. Usch, hatar när det är såhär. Vill bara sova, vill ju inte somna ifrån wilma heller. Blir det så illa så får jag väl lägga henne i sin säng och lägga mig på soffan i tio min. För jag är verkligen på gränsen till att slockna vilken sekund som helst.


Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Sv: Okej, vad duktig du är som kämpar på :) Jag blev överlycklig imorse när jag vägde mig och hade gått ner, så nu har jag gått ner totalt 9 kg och har kvar 11 kg. Men det går som på räls det här, än så länge haha :P

2011-02-05 @ 10:18:46
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: mormor

Hoppas du fick sova och att du hade det trevligt i går.

Kramar från momsi o H.

2011-02-06 @ 18:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback