Fredagkväll..

Fredagskvällen börjar smyga sig fram. Är mycket friskare just nu, antar att jag kommer vara nästan som vanligt imorgon, bara lite snorig. Har levt på nutrilett shake nu under tiden jag varit sjuk. Aptiten har varit borta helt och det är ju bättre att jag dricker sånna än att inte äta alls!

Ikväll ska jag därimot försöka få i mig en matlåda. Antar att jag kommer bli piggare snabbare om jag äter. och imorgon blir de utgång då som sagt. Mamma tar Wilma redan vid 12-13 tiden. Jag kan behöva lite tid för mig själv! Tänker först försöka gå hem och sova när mamma tagit henne, sen ska jag bada och tända ljus och greja. Sen fixa mig och sist men inte minst så ska jag & Josefin käka tillsammans och börja dricka lite smått innan resten av folket kommer. Vi blir inte så många men det är bara skönt :)

Nu måste jag väcka Wilma så hon sover ikväll sen :)  Puss på er !



Kommentarer
Postat av: mormor

Emelie! Du är så söt och smal!!!!

Wilma är en söt prinsessa!!

Vi är så stolta över dig!!!

Ha en trevlig kväll och hoppas du får roligt i morgon!!!

Vi älskar er båda!!

Puss o kram till er!!

Momsi o H.

2011-02-04 @ 18:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback