Min vikt.

Lite uppdatering om hur det gått med min vikt efter dieten. Jo, jag fortsätter att rasa. Efter dieten så har jag tappat 8 kilo. Vilket resulterar total viktnedgång på 1 år och 1 månad = 60 kilo.
Jag själv tycker att det räcker nu, men ändå fortsätter jag att tappa kilo efter kilo. Läskigt! Tog prover på hc men det visade inga fel alls.. Ska börja använda lite fetare grädde osv i maten så får vi hoppas på att vikten stannar upp iaf. :)

Förutom de så ska jag till stugan imorgon och hela helgen. Egentligen skulle jag behövt vara hemma & göra en massa saker som städa, tvätta och greja. Men nu kopplar vi bort allt sånt och kör på lite avkoppling i stugan! Puss på er sålänge =)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad kul att du lyckats så bra med dietandet! Vilken diet körde du ?

2011-05-04 @ 22:38:08
URL: http://mrsgralberg.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad har du använt för diet ? Kram Emma

2011-05-12 @ 11:45:45
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback