Ont i magen!

Nu på kvällen har jag haft så sjukt ont i magen. Förstår inte vad det kan vara. Tog en varm dusch nyss, men det fungerade inte. Ska snart prova dricka något varmt, det brukar funka.

Imorgon är det dags för storhandling, det är verkligen ett måste. Ska köpa sån där mixer grej så jag kan göra barnmat till Wilma. Det är för dyrt med burkmaten! Har inte råd att betala burkmat tills hon är ca 1år. Därför ska jag göra eget :) Sen måste jag till soc och lämna in papper, och sist men inte minst så mammagruppen. Efter mammagruppen så kommer Josefin hit tror jag, trevligt!

Känns som att min blogg börjar bli tråkig. Något ni vill läsa mer om eller se bilder på osv?


Kommentarer
Postat av: Sara

bilder på när du var gravid?

Bilder när ni är ute och går?

PUSS!

2010-10-27 @ 11:55:22
URL: http://alisonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback