Nu ska jag förklara!

Jag har fått en fråga från olivia som jag nu ska svara på :) Förklara för er hur jag äter osv.

EMELIE! jag har följt din blogg länge nu. Jag fick precis ett wake up call med hur mycket jag gått upp i vikt. Hur gör du när du går ner så mycket i vikt? Vad äter du? Hur ofta och hur mycket? Vad gör du när du blir sugen på något eller hungrig? I need help! :(

- Det är bra, fortsätt läs! ;) Jaså? Alltså jag ska förklara allt från början här :) Jag har nu tappat runt 42 kilo sen jag fick Wilma. Det gick segt i början, men sen insåg jag att jag verkligen måste ta tag i dehär. Så det ser ut såhär för mig ungefär:

Tränar ca 6 dagar i veckan, en halvtimme varje dag då jag står på en trampmaskin medans Wilma sover. Sen tar jag alltid en promenad varje dag (mest för Wilmas skull, barn måste ju få komma ut varje dag!)

Mina matvanor är typ, gröt till frukost, ingen sylt i. Lunch brukar bara vara någon macka eller frukt eller liknande. Middag lagar jag olika. Det är inte så att jag lagar jätte nyttig middag, men typ ris, kyckling, fisk osv. Jag äter sjukt mycket frukt iaf!

Förut blev jag jätte sugen på något på kvällen, började med att köpa crab stick för att ha något att käka på. Men sen avtog de mer & mer. Nu vill jag oftast inte alls ha något mer efter middagen. Brukar ta en kopp te på kvällen eller en frukt :)  Det är bara att försöka ignorera sötsuget!

Fråga om du vill veta mer :) Lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback