Hurtig mamma.

Igår körde jag en timmes träning, känns så skönt idag kan jag säga. Det blir en ikväll också, jag börjar få upp glöden igen tror jag. Förkyldningen är typ över, jag kan vakna och vara lite snorig ibland men inge mer.

Nu är jag uppe med William som ska lämnas på skolan klockan 8. Wilma ligger på golvet och leker (javet att dom har väldigt lika namn, jag brukar blanda ihop!). Wilma ska snart få gröt och sen när William är lämnad så ska vi gå och sova igen. Jag är så fruktansvärt trött! Behöver ta en vilodag och få igen all sömn. Så vi kör på de idag!

Pratade förresten med Angelica i tlf igår, kan bara konstatera att jag saknar henne! :) Vi har nog en del att prata om när vi ses sen..



Kommentarer
Postat av: Angelica - Elias mamma

aw gumman, jag saknar dig också <3

2010-10-07 @ 19:27:10
URL: http://baabyrosaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback