And I wonder if I ever cross your mind?

Det blev sent igår & Wilma har vaknat varje timme hela natten. Till och med två, tre gånger vissa timmar - sjukt! Det blir oftast så nuförtiden att jag vilar dom två gångerna per dag som Wilma sover på. Trots detta så lider jag av sömnbrist och huvudvärk, nästan jämnt. Hoppas på förbättring snart innan jag går in i väggen.

Snart ska de iaf tränas. För hur trött och slut jag än är så får jag inte tappa träningen, så är det bara. Plus att jag käkade su sjuuukt mycket tacos igår och kladdkaka. Så det måste bort nu ;) Tror det blir ganska lugnt idag annars faktiskt. :) Vad ska ni göra idag?


Kommentarer
Postat av: Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3

Svar:

Uääck! Vad läbbigt..

Min mens var försenad i en vecka eller nåt men hade inga andra symotmer, tog ett gravtest (det var innan jag blev gravid med Kevin dvs efter den gången så fick jag mensen men inte nästa gång för då var jag gravid :P) och det visade minus, ringde bm och då sa dom att jag var gravid och att jag skulle testa nästa gång dvs nästa morgon emd ett gravtest men istället så kom min mens xD



tkr att det är läbbigt när kroppen gör så..

Var du stressad eller så kanske därför din mens var försenad så länge :)

2010-10-30 @ 16:30:52
URL: http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Knuza

Har Wilma och du samma rum ? Jag vet en unge som hade problem att sova när han dela rum med föräldrarna men sov som vanligt när han hade eget rum :/



Kram

2010-10-30 @ 17:40:26
URL: http://knuzaa.blogg.se/
Postat av: Knuza

Okej , jo det där är ju en vana för dom men det är inte så att hon har för mycket utrymme i sängen ? Så att hon känner att det är tryggare att sova hos dig för att det blir lite "trångare" vid dig ?

2010-10-30 @ 19:56:54
URL: http://knuzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback