Partysugen!

Javet, det var bara två helger sen jag var ut sist. Men det kryper i kroppen på mig! Så sjukt partysugen så det är helt sjukt. Men den här helgen som kommer tycker jag det är förtidigt för att gå på krogen, helgen efter har jag lite annat för mig men helgen efter det ska jag höra med mamma om hon kan :) För jag dör snart!

Sen har jag sån himla tur så Josefin väntar med att gå ut bara för att gå ut med mig ;)
De ni! Hon är lika partysugen som mig, men vi håller oss i tre helger till. Kommer blir en kamp!


Kommentarer
Postat av: Josefin H

klart jag väntar med att festa tills du kan :D kommer bli grymt!

2010-11-21 @ 22:58:27
URL: http://josefinhillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback