orkar inte.

Har ingen lust och ork kvar till bloggen tyvärr. Speciellt inte idag, har haft mycket för mig. Klockan börjar ticka iväg nu också. Jag har precis plattat håret efter att blonderat utväxten. Är mycket nöjd med resultatet! Provade löshåret också som jag fick låna av sandra. Såg konstig ut, men det är väl de att man är van att ha kort hår.

Imorgon smäller det iaf. Jag längtar längtar längtar ska ni veta! Ska bli så otroligt roligt och skönt med en utekväll. Jag behöver inte lägga mig så otroligt tidigt idag heller eftersom jag tänkte vila imorgon på dagen när mamma tagit Wilma.

Men nu måste jag ta en banan för magen skriker. :) Vi får se om jag hinner med någon uppdatering imorgon. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback