Myskväll igår!

Igår åkte vi ju ner på stan och bussen var 40 minuter sen! Jag var riktigt irriterad och sket i att betala fast dom sa att man skulle göra det. Hittade inget på stan eftersom det bara blev en snabbis, men ska ner sen när jag blivit frisk och kika sista julklapparna. Jag har bara två stycken kvar! hiih. Sen på kvällen så käkade jag & jossan chickenkebab, pommes och sånt! Mums. Vi åt som aldrig förr, hah!

Blev även tvungen att ställa in alla dagens planer idag eftersom jag är sjuk :( Igårkväll hade jag ingen röst alls nästan och idag är det likadant. Jag skulle egentligen ha haft barnvakt en stund på morgonen så jag kunde storstäda, sen skulle vi på kalas och sen skulle linda komma. Men Wilma har även haft diarée hela morgonen så vi ska bara över till mamma idag. Men nu vill jag bli frisk också kan vädret bli bra så man kan ut och gå! Längtar tills dess. Iaf börja trampa igen när man är friskare.

Har väl inte så mycket mer att säga er faktiskt =) Vi ska väl bege oss ut i det hemska vädret snart till mami. Ha en bra dag! :) Kram.


Wilma & jag igår =)



Kommentarer
Postat av: Tess

jääääääklar vilka gröna tapeter :P

2010-11-27 @ 17:49:26
URL: http://tessgustafsson.blogg.se/
Postat av: Denize

Söt tjej du har!

2010-11-30 @ 18:20:44
URL: http://nize.blogg.se/mittliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback