Min älskling!

Glömde skriva på bloggen igår att Wilma blev åtta månader! Tänk så stor min tjej blir. Natten har varit hemsk :( Jag var jätte trött när jag gick och la mig, Wilma har varit vaken mer än sovit inatt. Stjärten är alldeles röd på henne och hon skriker bara man sätter henne ner.

Det bara rinner ur henne, önskar jag kunde byta plats med henne! Inte vill hon äta eller dricka heller, vällingen går bra. Men hon måste ju få i sig vätska också. Just nu sover hon, jag väntar på att Ivar ska svänga förbi med lite julsaker, blöjor och lite sånt. Idag blir vi bara hemma, jag är ju också sjuk. Vi ska bara mysa <3




Kommentarer
Postat av: SANDRA ACKEFJORD

Jag har inget barn.. :)

men ett tips istället för torka henne med papper, skölj hennes rumpa med vatten och torka henne med handduk istället för papper, det torkar ut :)

2010-11-28 @ 12:44:06
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/
Postat av: Tjolahopp

prova inotyol finns att köpa på apoteket...en toppensalva...har själv den till min lilla....



välling är ju vätska så dricker hon den så kan du va lugn....



trist när barnen e sjuka...

2010-11-28 @ 14:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback