Lite julfint! =)

Idag tog vi oss en 45 minuters lång promenad, efter halva vägen ville Wilma bli buren. Det var jobbigt kan jag säga men hade inte så mycket till val eftersom hon skrek hysteriskt i vagnen. Men skönt var det! Sen har vi julpyntat lite :)

Wilma sover just nu, hon har sovit i tre timmar. Hon behöver verkligen sova nu när hon är sjuk. Hoppas det inte blir alltför sent imorgon bara. Imorgon ska vi till Bvc men jag vet inte om jag ska avboka eftersom hon fortfarande är dålig. Avvaktar tills imorgon.

Ursäkta dom suddiga bilderna!



Köpte en stoor julstjärna igår på citygross, fin va? :) Den är en meter lång! Så ni kan ju tänka er hur stor den är. Men det är supermysigt verkligen och den kostade en hel del ;). Kan ju lova att jag har största stjärnan i fönstret om man jämnför med alla andra!



Lite lysen i mitt fina träd! =)



Och lite smått där också :)



Knäppte kort på dehär på min balkong, visst har snön smällt fint? Precis som en stjärna. Blev faktiskt riktigt chockad när jag såg de! Och nej, jag röker inte :) Det är främmandes askkopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback