I'm back!

Haha, det trodde ni inte va? Att jag skulle komma tillbaka så snabbt ;) Jag mår mycket bättre idag, dock så kommer jag inte spendera natten hemma, det gjorde jag inte denna natt heller. För det känns så ensamt då. Sen på fredag så sover nog Josefin här så jag har annat att tänka på.

Nämen jag mår faktiskt mycket bättre, det är skönt att allt är över. Nu kan jag fokusera all min tid på min älskade bebis och dom sista kilona. Påtal om kilon så har 2 kilo till lämnat mig. Jag har 11 kilo kvar till mitt första mål. Det är inte så mycket, jag har gått ner 47 kilo på 8 månader. Vad jag menade med mitt första mål är att jag säkert kommer sätta upp ett till mål när jag gått ner detta. Jag är så nära så nära nu.. och så stolt över mig själv!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste bara fråga, hur ofta träffar Wilma sin pappa ? Om jag har förstått rätt så vill han inte veta av henne eller ? Hoppas allt går bra med din flicka :)

2010-11-17 @ 20:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback