Glad på något vis

Trots att jag är så trött så jag har påsar under ögonen idag så är jag glad. Jag vaknade glad idag, det är skönt! Josefin ligger fortfarande och sover och jag väntar på att Wilma ska bli trött igen så vi kan gå & sova. Hade en jätte trevlig kväll igår och ikväll tänkte troligtvis Josefin komma förbi igen. Dagen tänkte jag spendera hemma hos mami tror jag.

På måndag drar jag igång med träningen igen, efter en veckas vila (igen). Anledningen till denna vila är för att jag inte mått bra som sagt. Men nu känner jag mig nästan helt vanlig konstigt nog. Trodde det skulle ta lång tid!

Hur går det med julklappar för er? Jag har bara köpt massor åt Wilma! Är uppe i tusen kronor nu bara åt henne, då har jag köpt tre par byxor, två par strumpbyxor, hängselbyxor, en body, tröja, hellokitty tallrik, hellokitty bestick och leksaker. Och mer blir det nog också. Men jag måste börja kika på julklappar till andra, jag vill inte vara ute i sista sekund.

Ska försöka få upp lite mer på bloggen idag och bilderna som jag lovade igår blev inte ens knäppta! dum man är. Men det var roligt iaf :)



Tänk så liten min lilla lilla sötis har varit!


Kommentarer
Postat av: Madde

Oj, redan köpt så långa klappar? Jag har inte ens börjat, ska eventuellt åka imorgon och handla =) Bättre sent än aldrig! Kram

2010-11-20 @ 09:16:25
URL: http://mamim.blogg.se/
Postat av: Elin {Mamma till Theo och ängeln Meja}

Okej :) Nej jag har inte hittat nånting än :P Eller jo jag vet en leksak som han ska få men varje gång jag kommer ner till stan och går in på BR så är den slut -.- Så ska ut till Valbo snart nångång och kolla om den finns där :) Men annars så har jag ingen aning om vad han ska få :P Och han fyller ju år två dagar innan julafton så vi måste ju hitta födelsedagspresent åt honom också ;)

2010-11-20 @ 10:53:15
URL: http://pruppen1987.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart bor Wilmas pappa? Tänkte på att du hade skrivit i ett inlägg att han inte har råd att träffa sin dotter, så då måste han ju typ bo på jupiter eller något. Han kommer att ångra sig när han inser vad han missar. Du är stark som klarar allt själv.

2010-11-20 @ 18:29:48
Postat av: knuza

Men det blir väl bättre och bättre ? Förlåt om jag är seg på att svara men har hänt en sak så är inte så aktiv i helgen :(



Kram

2010-11-20 @ 19:03:44
URL: http://knuzaa.blogg.se/
Postat av: knuza

Tur det :)

Jo men så är det ... :(

2010-11-21 @ 11:40:54
URL: http://knuzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback