Fullt upp!

Idag kommer det vara fullt upp här hos oss. När Wilma har somnat så ska det tränas och duschas. Sen ska vi promenera ner på stan (förhoppningsvis så följer Josefin med). Måste kolla på lite nya kläder till Wilma och något till mig tills imorgon. Sen går vi nog direkt därifrån till brynäs för att hämta löshår som jag ska låna av Sandra, tack för de :)

Sen bokade jag tvättstuga 16-18. Så där kommer min eftermiddag/kväll spenderas ;) också måste vi gå och handla. Sen ska håret färgas och jag antar att jag får göra det själv, mamma skulle jobba. Sen ska jag försöka komma isäng tidigt ikväll. Så man är pigg imorgon ;) ska även vila imorgon innan jag går ut så jag inte däckar efter första cidern.

Men nu måste jag sätta fart, mycket kvar av dagen! :)


Kommentarer
Postat av: Rosanna

Vad är det där för overall? Har jag aldrig sett förut... =)

2010-11-05 @ 07:51:21
URL: http://rossanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback