Dålig uppdatering!

Det har verkligen blivit dålig uppdatering nu, förlåt! Men jag har ju vissa anledningar. Har varit supertrött efter jag var ut och sådär. Sen har jag ju träffat ny nu också, så det tar upp en del tid. Så nu vet ni det också :)

Vi har vilat i drygt två timmar. Hur skönt som helst! Min lägenhet skulle verkligen behöva genomgå en storstädning, så det verkar som att det lutar åt det idag. Wilma och jag är förkylda, så det känns onödigt att gå ut och gå med henne när hon är så snorig. Men ikväll ska vi iaf till bror & Sandra och äta hemmagjord pizza. 

Nu är det dags att rycka upp sig lite!

En bild på mig sen i fredag (var rätt påverkad och klänningen hade glidit ner)

 

Kommentarer
Postat av: Sara

vadå skaffat ny? har du skaffat dig en pojkvän? :D

2010-11-08 @ 14:42:43
URL: http://alisonn.blogg.se/
Postat av: mormor

Va är det en kille på gång??

Nu blir vi nyfikna, ta det lugnt och var inte för snabb med en ny relation!!

Hoppas ni mår bättre i dag!!

Kramar från tjatiga Mosi o H.

2010-11-08 @ 17:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback