Bakis & skakis

Hade en riktigt rolig kväll igår, det behövdes. Men idag mår man ju som man förtjänar. Fick i mig närmare 14 cider igår, så jag var ju inte så nykter. Men jag kan inte påstå att jag var sådär jätte full heller, perfekt helt enkelt.

Som sagt så är man ju rätt så bakis. Jag har varken huvudvärk eller mår illa, men trött är jag! Uscha. Så jag tänkte krypa ner i soffan snart och slå på en film & bara ta det lugnt. Min älsklingstjej har haft det bra, dock så hade hon blivit väldigt snorig stackarn :( Så jag antar att dt bara blir till att vara hemma imorgon när hon mår sådär. Men ne, nu ska jag dra! Puss på er.

Kommentarer
Postat av: mormor

Hoppas Wilmas förkylning är bättre!!

Hörde att du inte har fått sovit så

mycket i natt, det blir ju jobbigt för de små när

de blir täppta i näsan.

Ha det så braaaaaaaaaaaa!

Du är ju så snygg och vi blev så överraskade av

hur smal du har blivit.

Kramar till er båda från momsi o H

2010-11-07 @ 19:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback