6 veckor.

I förr går när jag var hos mamma så vägde jag mig. Hade tappat ytterligare 2 kilo. Har räknat ut nu att jag har gått ner 7 kilo på 6 veckor. Lite över ett kilo i veckan då ungefär.

Idag har vi varit på mammagruppen, jag var trött & sliten. Vi gick hem lite tidigare, tog oss en skön tupplur. Det behövdes! Sen har vi lagat mat och grejat. Snart ska Wilma isäng och då ska jag ställa mig på trampen ett tag. Imorgon måste jag nog ta en sväng förbi stan för att kika ut lite saker. Sen har jag tvättstugan också ska jag färga håret.

Snart är fredag här! Längtar längtar längtar. Då blire lite barnledigt och fest :) Kan behövas nu känner jag. Det var ändå nästan 2 månader sen sist. Men nu ska Wilma i säng, hon börjar bli gnällig. Ska försöka få in ett till inlägg ikväll! Kram på er :).



Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Vad söt hon är.

2010-11-08 @ 08:34:12
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback