Nya kläder till Wilma =)

Idag har jag varit och köpt lite nya kläder till Wilma. Hon har ju 62 nu :)
Hittade ett par strumpbyxor, supersöta!



Där är dom ;)

Sen köpte jag en hello kitty klänning, också jätte gullig. Men har ingen bild på den, det får bli morgondagens bild :)

Vi promenerade ner på stan med mamma imorse eftersom att inte Sarah kunde.
Sen shoppade jag dedär och en till hello kitty tröja. Javet, jag har blivit hello kitty lover!
Sen gick jag till mammagruppen och kom precis hem!

Avslutar inlägget med en bild från igår innan vi skulle ta bilen till bomhus och titta på barnkläder :)




Kommentarer
Postat av: jessika

vår lilla mickis har också 62 :p

2010-05-05 @ 17:58:56
URL: http://blondinii.blogg.se/
Postat av: PUSSY SUGAR

jag är också helt besatt utav hello kitty till min lilla sessa :D så det är tonvis med såna kläder/strumpbyxor/skor/mockasiner :D

2010-05-05 @ 19:20:54
URL: http://jfallqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback