Värkar i ena sidan

Godmorgon!

Kände en väldigt skum grej igår. Jag började känna "värkar" vid kvällen och under natten.
Men dom kändes bara över halva ryggen och ner över benet och vid jumsken, dom kom med jämna mellanrum.
Kanske är något slag av förvärkar. Tog ialf en alvedon inatt men det hjälpte inte.
Känner fortfarande av lite men det är inte mycket alls :)

Har ialf kunnat sova inatt. Somnade vid 2 och vaknade vid halv 10 :) Så lite sömn har jag allt fått, fast jag känner mig trött ändå. Som vanligt.
Jag har precis tvättat av mig lite, och nu sitter jag barnvakt till min lillebror William och hans kompis. Men dom klarar det mesta själv så det blir inte dirket mycket barnvakt om man säger så :)

Alldeles strax ska jag börja packa BB-väskan och sen tänkte jag dammsuga (igen!) eftersom det är hundhår exakt överallt. Jag tål inte att se det!
Plus att jag tycker det är viktigt att hålla rent när bebisen kommer. Så det är väl bäst att man börjar vänja sig lite innan :)

Förövrigt så hoppas jag att ni får en bra dag, finns det något önskemål på bilder som jag ska lägga ut? Är det något ni vill se? :)



Slänger in en bild på Linda och mig. & när jag ser bilden så kom jag ju faktiskt på att det är brynäs match ikväll, det ska vi inte missa!


Kommentarer
Postat av: sara

jag har tänkt på en annan sak, att går inte du heller i skolan ? =) vad gör du ist isf?

2010-03-20 @ 12:41:02
URL: http://justyoung.blogg.se/
Postat av: MichellesMamma och nummer 2 påväg<3

men har du berättat för din barnmorska att du är rädd?? för nu vet ju inte ja om de är samma där du bor som här där ja bor, men är man rädd inför förlossningen här så får man gå och prata med en på förlossningen för att kunna få bättre stöd och hjälp för att man inte ska känna rädsla inför förlossningen.

Kanske lite sent påtänkt nu men annars ring ner till din förlossning och prata med dem med, och som du ska så skriv ordentlig så dom vet hur du känner och att du vill ha extra mycket stöd =) Det kommer gå så bra jag lovar dig :)



Kommer din mamma vara med dig på förlossningen?

2010-03-20 @ 13:55:53
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: Snart pappa.

Hej. sry for a bad update. dålig uppdatering för mig för det har varit en massa krångel med golvfirman som ska byta nytt golv i vardagsrummet, men det är fixat äntligen. På måndag är det dags! :)Haft en bra start på helgen?

2010-03-20 @ 14:00:39
URL: http://pappatobbe.blogg.se/
Postat av: Josefin, 19 år med bebis i magen

sööötis...:)

2010-03-20 @ 15:26:02
URL: http://mammajosefiin.blogg.se/
Postat av: MichellesMamma och nummer 2 påväg<3

aa okej ja de är bra att skriva ut sina egna tankar och även funderingar inför förlossningen.

aa okej mitt misstag trodde inte pappan fanns med i bilden därför ja fråga om din mamma skulle va med hehe :P men skönt att pappan med ska va med, ni kommer vara med om den häftigaste och mest underbara upplevelse ni kan :D

2010-03-20 @ 15:50:47
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback