Varför är naturgodis så himla dyrt?

Den frågan har jag försökt fått svar på länge! För vad är det som gör att det är så dyrt egentligen?
Typ torkade bananer med vit choklad över. En chokladkaka med vit choklad kostar ju betydligt mycket mindre! Sjukt dedär.

När jag la mig och läste tidigare idag så somnade jag i en timme. Haha!
När jag vaknade så var jag såklart sugen på naturgodis så jag sprang ner till hemköp. Eller sprang gjorde jag väl inte direkt haha ;) Vaggade fram.



Dedär lilla blev precis under 40 kr! Det är helt sjukt.

Jag vill ha mer rea på naturgodis!

Kommentarer
Postat av: mickis

allt som är nyttigt/ekoligiskt e dyrare - stört!

2010-03-02 @ 20:37:10
URL: http://majkiss.blogg.se/
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

GRATTIS du är en av finalisterna i veckansblogg! Du får givetvis be dina läsre att rösta! Om inte, lycka till! Kika in för att kolla regler och annat! Ha en bra kväll!

2010-03-02 @ 21:14:11
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: madzie

Det är bara för att det mesta i naturgodis är nötter, och nötter är alltid dyrt oavsett om man köper dom "naturliga" eller sådär i naturgodis :( suger jag vet! för det är verkligen skit gott

2010-03-03 @ 23:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback