Varför är jag vaken den här tiden på dygnet?

Fick en kommentar där någon frågade hur många läsare jag har.
- För ungefär 1 vecka sen så hade jag mellan 20-30 läsare varje dag. Nu senaste dagarna så är det nästan 60 stycken!
Känns som en klar förbättring :)


Men vad gör jag vaken nu?
Jag somnade runt halv 2 inatt, vaknade 6 för att kissa och har inte kunnat somna om efter det.
Det är så typiskt, verkligen.
Så jag ligger och drar mig tills någon kliver upp och sen är de väl bara att invänta mor och barngruppen. Sen antar jag att det blir hem för att sova någon timme.
Kommer väl vara helt slut vid den tiden. Men vi får hoppas på det bästa :)

Kännas ialf som att det bara är jag i hela världen som är vaken, men jag kanske har fel?



Kommentarer
Postat av: emmyg

oh så skoj med besöksrekord och höjd statistik :) hoppas det fortsätter i samma riktning!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback