Torsdagmorgon

Godmorgon allihopa!

Blev väckt av min barnmorksa vid halv 10 eftersom hon hade ändrat barnmorsebesöket till torsdag istället för tisdag. Det är bra för då får jag sova lite längre! :)
Annars känner jag mig ganska utvilad idag. Har haft lite ont bak i ryggen inatt men har kunnat sova ändå. För om jag är trött då sover jag så djupt så jag vet inte vart jag är nästan nuförtiden ;)

Här får ni ialf en bild på babyliften :)



tyckte den var jätte fin för att bara kosta 20 kr! :)

Nu ska jag göra iordning lite frukost sen fixa mig lite. Hoppas ni får en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: mickis

jätte fin..



ja e nog lättast o bestämma tid.. du e inne på msn nu men du står på upptagen o jag läste på FB att du skulle gå på prommenad.. men ikväll vid 8?

2010-03-04 @ 11:24:24
URL: http://majkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback