Tidiga mornar..

Usch! Vad jag hatar att gå upp tidigt. Jag och Rebecca somnade vid 1 igår och gick upp klockan 8. Visst det är 7 timmars sömn, men fyfan! Känner att jag lätt skulle behöva 3-4 timmar till.
Rebecca åkte ialf vid halv 9 och jag har precis gjort mig klar.
Sitter och väntar på att Johan ska komma nu och hämta upp mig så vi kan åka till barnmorskan.
Tror dehär är sista besöket, har en till tid som är bokad den 30 mars. Den hoppas jag inte att jag behöver gå på, då har jag till och med gått över tiden.
Men vi får allt se :)

Hade ialf en trevlig kväll igår. Vi satt och pratade och kollade lite på tv :)
Var en sväng till godistime också och köpte lite nötter.

Här kommer lite konstiga bilder sen gårdagen.


Rebecca, haha :)

Våra nötter :)


Jag råkade också bli med på en bild! Usch.

Nu ska jag käka lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback