Söndagkväll

Nu börjar man bli lite småtrött. Har lagat mat idag också och varit och kollat på Daniels nya kissemiss :) Nu har jag så otroligt ont i ryggen så jag snart dör!
Men det kanske går över efter nattens sömn :)

Vi satt och försöte planera lite vad vi skulle göra över påsken idag. Men det är ganska svårt. Eftersom det är veckan efter att jag är beräknad.
Har jag fått barn då så äre ju inga problem :) Men har jag gått över tiden så kan vi inte åka typ till mormor i Uppsala. Det känns lite riskabelt.
Vi får se hur det blir, vi får ta det som det kommer helt enkelt.

Imorgon kommer jag lägga upp lite nya bilder på magen och fakta om vecka 38. Sov gott allihopa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback