Lilla Edvin

Då har vi precis kommit hem från att ha varit barnvakt åt Edvin :) Tog några bilder på honom.











Han är så söt!

Just nu känns mina fötter som två stora ballonger. Dom är så svullna så skorna verkligen trycker mot fötterna när jag har dom på mig.
Det är verkligen inge kul. Sen har mina mysbyxor börjat skära in i magen så det blir stora streck, så nu blir det mammabyxor som det inte finns någon resår i. Vet inte om det blir så för att det är vätska där också, men hoppas det försvinner.

13 dagar kvar!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja det gör ju det men ändå känns det som evigheter kvar :P Och dessutom är bara den tyngsta delen kvar :P Men det är nog värt alltihop i slutänden :) Du har ju ännu närmre! Hur går det med havandeskapsförgiftningen förresten? Hört något mer?

2010-03-15 @ 17:33:19
URL: http://sandramariewahlbom.blogg.se/
Postat av: Snart pappa.

gulliga bilder. :) Det här med foglossning är ju jobbigt för er tjejer. tycker att ni tjejer ska bli bortskämd av killar för det händer så himla mycket med er och med kroppen och jag tycker ni ska bli lite bortskämda :)

2010-03-15 @ 18:57:56
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback