Kinabuffé och vårkänslor!

Har fått en till natt med välbehövd sömn. Det är underbart när man kan sova hela natten :)

Vi har precis kommit hem från kinabuffé. Det var hur gott som helst, jag åt nog tre portioner. Sen är det ju gratis kakor & det säger man ju inte nej till direkt. ;)
Javet inte om man kan kalla mig för trött idag. Har sovit 10 timmar men är hur gäspig som helst och så. Men jag har säkert sovit för mycket. :)
Hellre det än för lite. Bäst att ladda upp sig med sömn och kolhydrater inför förlossningen :)

Imorgon väntar mor och barngruppen och sen på torsdag ska jag och Johan iväg på kontroll hos barnmorskan. Lite extra prat om amning också. Alltid bra :)
Ringde och beställde tid till besök på bb igår, men det var fullbokat. Så dom skulle ringa upp om det var någon som inte kunde komma.
Hoppas jag får gå dit :)

Åh, jag älskar verkligen vädret ute just nu! Det är varmt och man får vårkänslor. Känner inte ni likadant?
Det är underbart! Plus att tiden går mycket mycket fortare när det börjar bli vår. Men mer snö kommer de ju komma, det förstår man ju.
Men man får väl njuta sålänge det varar! :)



Älska bilden! Gud vad jag längtar till sommaren. Det är obeskrivligt!
Plus att jag har min bebis här då! Kan det bli bättre?

Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Haha jag med men jaa, tiden finns inte riktigt där :P Nu är det rent från damm iaf :D

2010-03-09 @ 14:38:01
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja det är nog inte så långt kvar :)

Det där med kinabuffén lät gott, haha :D

2010-03-09 @ 15:14:13
URL: http://sandramariewahlbom.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja det är nog inte så långt kvar nu :)

Det där med kinabuffén lät riktigt gott :P Haha!

2010-03-09 @ 15:15:10
URL: http://sandramariewahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback