Ingen sömn alls på långa vägar

Åh, snart blir jag galen.
Jag som skrev att jag alltid kan sova så bra om nätterna osv i förra inlägget. Där fick jag för det!
Släckte vid 12 tiden, mådde lite illa då. Sen trodde jag att jag skulle svimma ett tag. Sen har jag bara legat och vridit mig, mått illa, haft halsbränna, magen har bubblat som att någon slog på en jävla bongotrumma.

Jag ska upp vid 10, hoppas verkligen att jag kunnat sova en liten stund ialf innan det.
Orkar inte med en hel dag om jag inte sovit något alls.
Funderar/Funderade ett tag på att väcka mamma eftersom att jag tycker jag ser så svälld ut överallt också är jag så yr. Men jag låter nog henne sova :)

Nu är jag nog bara övertrött så det är nog sömn som verkligen behövs.
Det är ialf bra att jag ska till barnmorskan senare idag eftersom jag mår så konstigt.

Hoppas ialf att ni sover! :) Nu säger jag godnatt.




Där håller jag på & somnar ;) Dock pga alkohol.


Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Hehe det där är jätte olika :) Men jag har hört att den kan gå när som haha :D Mm det är lite otäckt! :(

2010-03-18 @ 08:35:40
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Snart pappa.

10dagar och det är dags för bf för dig, och din sömn krånglar. ajaj :(

hoppas sömnen blir bra. för den behöver du verkligen.

Det är bara bra med oss. bebisen sparkar för fullt i emmas mage på kvällar så ibland har hon lite svårt att sova från början, men det är ju en underbar känsla

2010-03-18 @ 09:33:15
URL: http://pappatobbe.blogg.se/
Postat av: Jessica - 20 & Gravid

Haha neej men de kommer nog inom en snar framtid ska du se :) Jag gissar på den 25! ;)



Okeej, men är alltid skönt att ha mamma i närheten så får hoppas att de inte plcerar dig allt för långt bort från dem. Är ju ganska jobbig tid i början :) Och soc brukar inte vara snabba!! Så ring och skynda på dem är ett tips!

2010-03-18 @ 09:48:51
URL: http://wahlqvist.blogg.se/
Postat av: mormor

Vi håller tummarna att det snart blir dax!!

Du är en toppentjej!!

Den mysiga filten får du när vi kommer

2010-03-22 @ 19:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback