Hallonbladste i mängder!

Ibland undrar jag vart allt snor kommer ifrån, jag snyter mig kanske var femte minut och varje gång kommer det lika mycket.
Hoppas snoret hinner försvinna innan förlossningen, det kanske inte är så roligt att ligga där och vara sjuk.

Jag har ialf hjälpt mamma lite med Edvin idag.
Hon hade köpt hallonbladste till mig idag också, jag har redan druckit massor!
Det ska nämligen sätta igång förlossningen som jag har skrivit förut, vi får väl se vart de leder.



Mamma håller på och lagar stek, potatis och hemmagjord gräddsås, det ska bli så gott!

Kommentarer
Postat av: Jessica - 20 & Gravid

Haha jaa jag får nog ta och göra det :)



En liten bråkstake! hihi..



Joo men de kommer jag oxå bli då det närmar sig mer men nu är det bara jobbigt att gå och oroa sig :) Jaa det kan jag förstå, vi var hos BM idag och våran lilla prins har redan lagt sig med huvudet neråt så får hoppas att han håller sig så oxå :)



Kram

2010-03-22 @ 18:16:02
URL: http://wahlqvist.blogg.se/
Postat av: Snart pappa.

Jag tror det kommer gå så himla bra med din förlossning. Men man vet ju aldrig att man kan gå över tiden. Vi får hoppas att du inte gör det!

2010-03-22 @ 18:56:11
URL: http://pappatobbe.blogg.se/
Postat av: angelica

många säger att det bara ger sammandragningar men det påstås underlätta förlossningen och ge ett snabbare förlopp. :)

2010-03-22 @ 19:08:14
URL: http://baabyrosaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback