Gravida killar?

Åh! Jag blir så förbannad.
Ska jag verkligen behöva sitta och sova varje natt? Desto rakare jag sitter i ryggen desto lättare blir det att andas. Men såhär kan man inte hålla på, jag kan inte sova såhär. Jag sover korta stunder och sen vaknar jag av panik för att jag inte kan andas och då måste jag sätta mig ännu rakare.
Ska prata med min barnmorska nästa vecka om att jag inte kan ha det såhär, så får dom göra någonting åt det.
Sätta igång förlossningen eller vad som helst, bara jag slipper dehär!

Okej, nog prat om det. Har lyckats sova några timmar inatt, vaknade vid 10. Gick upp och käkade frukost, nu har jag precis tvättat av mig och fixat lite.
Ska följa med mamma idag och vara barnvakt till Edvin någon timme :)
Blev tyvärr inte brunett igår eftersom jag hade sån jävla huvudvärk hela kvällen. Så fort jag skulle röra på huvet så gjorde det ont. Så dedär med att bli brunett får nog bli ikväll istället.

Alla killar borde få testa på att vara höggravid någon gång! Fyfan vad dom inte skulle klara av det.



Går förresten in i vecka 37 idag! Slänger in lite fakta om den veckan senare!




Kommentarer
Postat av: Linnea gravid

Jag är beräknad den 25 juli :)

2010-03-01 @ 14:39:35
URL: http://neeafeea.blogg.se/
Postat av: mickis

killar skulle inte änns klara av att ha mens för tjejer har mycket högre smärttröskel än killar.. dom klarar inte änns av en enkel förkylning så dom klarar nog INTE av att vara gravida :P

2010-03-01 @ 15:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback