Fredagsmorgon

Jahapp, då var det fredag. Vart har denna vecka tagit vägen då?
Helt sjukt, det går så fort!

Jag har sovit som en gud inatt. Somnade runt halv 2 om jag inte minns fel och vaknade klockan 11. Helt utvilad! :) Hur skönt som helst. Det är inte ofta man kan göra det med världens största mage.
Har precis varit och käkat lite frukost, snart är det dags för att tvätta av sig. Känner mig alltid så äcklig när jag vaknar, skulle aldrig kunna gå upp och sätta på mig vanliga kläder direkt. Måste tvätta tvätta tvätta först!
Kanske blir ett problem när jag får barn, men då får den följa med mig in på toa då haha.

Annars så ser det bara ut att vara fredagsmys idag. & imorgon skulle eventuellt jag och Sandris hitta på något. Vi får se vad det blir för något! :)

Nej, nu ska jag dra mitt feta arsel ut stolen och gå och tvätta mig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback