Chokladbollar, mums!

Godkväll!

Jag fick ett jävla sug efter chokladbollar idag. Så jag gjorde iordning en smet. Men eftersom jag är så lat så orkade jag inte rulla alla. Så jag gjorde sex stycken riktigt stora bollar :) Haha.

Har dock ätit upp två stycken på denna bild.



Dom ser kanske inte så stora ut, men dom blev verkligen skit stora. Får knappt plats i handen!

Somnade en timme på dagen idag. Kan vara skönt det också :)
Så nu känner jag mig jätte pigg!

Ringde BB idag också och frågade lite saker.
Det är ju så att mamma antagligen ska sova över där med mig hela tiden eftersom att pappan till mitt barn inte vill. Men då trodde vi att pappan hade tillgång till att träffa barnet när han ville på dagen.
Men så är det inte!
Utan det är endast den person som sover över som får vara där. Om han vill träffa sitt barn så får jag gå ut med barnet en stund.
Helt sjukt egentligen, men det kanske är bra också. Så vi får se nu vem som sover över med mig på BB :) Såklart så vill jag att Johan ska göra det, för barnets bästa om inte annat.

Vi får se vad som händer ikväll :) Men nu ska jag ialf gå och hämta massor av mjölk, det är två chokladbollar kvar. Snart spyr jag!


Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Hehe tack du, själv är jag så tycker jag inte om det haha! Nja den är väldigt bra planerad bara, den är på 37 kvm :)

2010-03-09 @ 18:49:57
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Marcel

mäh, va jobbigt att inte pappan vill sova kvar :(

2010-03-09 @ 19:29:50
URL: http://martchel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback