Bilder som brunett! :)

Innan jag lägger in bilder på mig som brunett så ska jag svara på lite frågor som kom in.

ååh, hoppas det blir bäbis snart. Men, har en fråga. Vad var dina första tecken på att du var gravid, vad du tillsammans med barnets pappa under den tiden ? och hur readerade han?
tacksam för svar!

- Det hoppas jag med!
Mina första tecken på att jag var gravid var att jag kände mig konstig, inte illmående eller så utan bara konstig. Väldigt trött och jag åt hur mycket som helst! Och hade ont i brösten.
Jag var tillsammans med barnets pappa under den här tiden. Fick reda på graviditeten i vecka 6 ungefär. I vecka 12 tog det slut mellan oss.
Han blev jätte glad när han fick reda på graviditeten och tvekade absolut inte på att behålla barnet.

Dehär inlägget tog mig ungfär 3 timmar att skriva. Det har varit en massa jävla tjaffs! Är så jävla less. Så nu drar jag ut på en långpromenad för att rensa skallen :) Men här kommer bilderna!




Kommentarer
Postat av: mickis

du passade jätte bra som brunett!



jag sitter vid datan lite då o då nu på kvällen.. men jag skriver när jag ser att du e inne så kan jag hjälpa dig me bloggen :)

2010-03-03 @ 19:07:40
URL: http://majkiss.blogg.se/
Postat av: sara

åh, va fin du blev i håret.

Blev du utebliven med mensen eller var den igång som vanligt?

Puss!

2010-03-03 @ 19:33:26
URL: http://justjoung.blogg.se/
Postat av: Karin

Fan vad fin du blev i håret!:D

2010-03-03 @ 21:43:59
Postat av: Elin

Guud va snyggt :D Passade dig ju en massa!

2010-03-03 @ 23:02:47
URL: http://elinbrodiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback