BB-väska

Usch, jag har ätit alldeles för mycket godis, jag mår riktigt illa!
Snart kommer väl halsbrännan också, det förvånar mig verkligen inte faktiskt.
Har haft en jätte mysig fredag ialf, vi har ätit gott och sedan kikat lite på tv och ätit en jävla massa godis. (Jag ialf, som vanligt).

Nu börjar kvällen närma sig och jag är inte ett dugg trött faktiskt.
Kan bero på att jag har sovit ca 1½ timme på dagen idag. Men jag blev tvungen, klarar verkligen inte av att vara vaken ibland.

Imorgon har jag inte planerat än, men en grej måste jag göra ialf!
Packa BB-väskan, jag har ju fan inte ens gjort de än! Jag har lagt lite bebiskläder i spjälsängen som jag ha med, men inget mer. Det måste jag verkligen göra. För tänk om det blir akut och man måste åka upp direkt.
Då vill man nog inte packa väska före. Då frågar jag denna fråga igen, någon som har något tips på vad som är bra att ha med sig?

Själv hade jag tänkt bebiskläder såklart, kläder till mig, lite godis och läsk som jag har fått rekommenderat av några att det är bra att ha till förlossningen, napp, tandborstar, hygiensaker, amningsbh, kamera, lipsyl och massa mer men orkar inte skriva allt. Men kom gärna med tips! :)


Kommentarer
Postat av: Alexandra - blivande mamma

Haha ;) Jaa.. Men usch jag är mest nervös för hur den kommer börja, om det kommer ta låång tid eller gå fort osv ;P sen vill jag helst inte veta hur ont det gör hehe. xD

Jaa, man lär ju vara orolig efter oxå!

men allt blir nog bra :)

2010-03-19 @ 22:32:44
URL: http://alexxlundin.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jaa det var verkligen jätteskönt att veta :) Hoppas det blir bättre för dig iallafall!

2010-03-20 @ 08:58:43
URL: http://sandramariewahlbom.blogg.se/
Postat av: Anonym

förmodligen kommer du behöva mindre än du tror :)

jag använde nästan inget av det jag hade med.

kan rekomendera raggsockor, eller tjockare strumpor. rätt kallt på golven!



( napp är jättebra att ha med utifall att, men dom kommer förmodligen bli sur om du stoppar in den på bebis sen, dom vill helst att man inte använder napp iöverhuvudtaget)

2010-03-21 @ 22:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback