Barnvakt

Hade en jätte mysig kväll igår. Vi käkade kebab på en restaurang här i närheten sen gick vi över till Rosanna någon timme :)
Sen blev det bara massa film hela kvällen. Kollade bland annat på Midsommar eller vad den hette. Den var riktigt rolig!
Somnade runt halv 3 och sen väckte Danne mig för ett litet tag sen. Nu känner jag mig så hungrig så snart ska jag springa iväg och äta lite frukost :)
Sen blir det en snabbdusch.

Kommer vara barnvakt hela dagen åt min lillebror och sen går jag över till Daniel och är med Sandra :)



& där är han, William! (min lillebror)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Wilma bor hos sin pappa i nynäshamn på vardagarna, jag bodde där förut jag också. Hon har sitt dagis och allting där, jag bor hos min mamma och pluggar inne i sthlm. När jag bli klar med skolan så kommer det bli lättare för oss att dela upp plus att jag troligtvist har fått egen lägenhet då:)

2010-03-06 @ 10:59:25
URL: http://ungmamma15.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback