Babylift

Idag fick jag en babylift av mamma! :) Hon hade hittat den på något loppis för typ 20 kr eller något.
Den var riktigt fin.
Mamma har tvätttid imorgon så hon skulle tvätta upp den och alla mjuka delar till vagnen.
Kommer upp med bilder imorgon på hur allt blev.

Har precis färgat håret också, blev betydligt mycket mörkare. Och jag är betydligt mycket nöjdare!
Imorgon kommer mitt barns farmor och hälsar på också. Trevligt trevligt!
Annars ser dagen lugn ut, bara att höra av sig på kvällen eller så om någon har tråkigt.

Just nu lider jag av äcklig halsbränna som aldrig verkar vilja släppa!
Hatar halsbränna, det är så hemskt. Jag får nästan panik och vet inte vart jag ska vägen.
För alla er som undrar så känner jag ingenting, alltså inga sammandragningar eller värkar på något sätt.
Känner mig inte redo för att bli mamma än :O Helst vill jag nog vänta en vecka till, då är det lagom. Eller vill jag bara skjuta upp förlossningen? Isf är det bara att få det överstökat. Kom då bebis!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, det är oerhört löjligt att tracka ner på någon och dessutom anonymt, men ja.. Så länge jag själv vet att jag är duktig så kvittar det egentligen om någon säger något annat :)



Snart är bebis här :)

2010-03-04 @ 09:59:14
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback