6 dagar kvar till beräknad förlossning

Japp, det är sex dagar kvar nu!
I mina öron låter det som en evighet faktiskt.

Jag är ialf lite friskare idag, har inte ont i halsen utan är bara snorig.
Sovit bra har jag också gjort! Somnade kanske vid 1 och sov ända till 11. Det känns så skönt!
Ensam hemma är jag också, fråga mig inte vart alla är.
Snart ska jag börja göra iordning lite frukost hade jag tänkt, är riktigt hungrig.

Annars så händer det inte speciellt mycket idag.
Kanske går över till Rosanna och hjälper mamma med Edvin. :) Eller så kanske dom kommer hit. Vet inte hur dom hade tänkt det.

Hoppas ni får en bra start på veckan! Också håller vi tummarna på att bebisen kommer den här veckan!



Åh, fyfan vad jag läntar tills magen blir lite plattare! Nu känner jag mig verkligen som en jävla kossa!

 


Kommentarer
Postat av: angelica

jag tror faktiskt inte att du kommer att gå tiden ut :)

vi ligger nog där samtidigt vi ska du se. ;)

2010-03-22 @ 11:58:06
URL: http://baabyrosaa.blogg.se/
Postat av: Snart pappa.

6dagar kvar ä ju inte alls mkt. damn. Håller tummarna alltind går bra!

2010-03-22 @ 13:56:36
URL: http://pappatobbe.blogg.se/
Postat av: Jessica - 20 & Gravid

Haha jaa men det ska nog gå fort endå ska du se :) Du får göra något ordentligt jobbigt sen då de är på dagen så kanske de startar!! :)



Är bara du som ställt någon fråga hittills så kan lika gärna svara på den här :)



Jag är lite smått nervös men vet ju att han måste ut på något sätt så känns lite onödigt att stressa upp sig i onödan. Sen så är Jimmy ett av de bästa stöden jag kan ha och han får mig väldigt lugn och trygg.. Hur känner du själv inför föslossningen?

Kram

2010-03-22 @ 14:54:14
URL: http://wahlqvist.blogg.se/
Postat av: Alexandra - blivande mamma

Ja usch gå över tiden och bli igångsatt vill jag verkligen INTE!

Men åh du har ju bara 6 dagar kvar! :D

Hoppas den kommer nu snart då!

2010-03-22 @ 15:50:13
URL: http://alexxlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback