12 kilo gone

Japp, ännu en sömnlös natt.
Har suttit och ammat henne hela natten och kanske sovit 2 timmar.
Gick upp vid sju imorse och försökte få henne att sova själv en stund. 10 minter funkad de, haha.
Jag hann ialf äta frukost.
Skötte naveln på henne sen och bytte blöja. Bajsmaja, hon bajsar kanske 8 gånger om dagen.
Sen valde jag ut lite söta kläder och satte på henne.

Mamma tog henne en stund så jag fick duscha och äta lunch.
 Sen har jag ammat fram till halv tre. Sen stog jag inte ut längre, så mamma tog henne i en och en halvtimme och under den tiden fram till nu så har jag sovit.
Hur skönt som helst kan jag lova!

Ställde mig på vågen igår också, har tappat 12 kilo redan. Känns underbart, men fortfarande en lång väg kvar.

Ska skriva en förlossningsberättelse sen :) Men det kan ta ett tag.




En hungrig Wilma

Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

Oj ammar du hela tiden? Måste vara lite små jobbigt eller? Kommer ihåg Wilgot, han ville äta varannan timme tills han slutade amma och det var nog jobbigt tyckte jag! Så söt hon är! Hon passar verkligen att heta Wilma :D

2010-03-31 @ 18:32:13
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Josefin, 19 år med bebis i magen

Gud vad skönt att du går ner så mycket redan, du kanske hade mycket vätska.:)

2010-03-31 @ 18:53:55
URL: http://mammajosefiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback