Städning och rengöring

Denna dag har jag faktiskt bara gjort en massa nytta.
Jag var seg imorse men när jag väl hade kommit upp och käkat frukost så började jag lite smått med att rensa ur lådor och skura dom. Sen slutade med att jag storstädade exakt ALLT i mitt rum. Jag har dammat av alla saker jag har, alla ytor som finns plus tagit bort allt i hela bokhyllan och så och dammat.
Vattnade mitt träd som jag brukar glömma, så det blir typ 2 gånger i måndaden, men den mår lika bra ändå. Ja, jag har städat exakt allt.
Då tänkte jag, men om hela mitt rum är rent då måste ju jag också vara ren!
Så jag tog ett långt bad med badsalt och babyolja, rakade benen osv, gjorde hårinpackning. Sen gjorde jag peeling på hela kroppen, men mest i ansiktet och på fötterna. Sen hade jag på fotsalva på mina fötter och satt på ett par sockor. Smörjde in hela kroppen, klippte tånaglarna. Ja allt dedär :)
Så nu känner jag mig hur ren som helst, tycker det är så skönt när man har gjort sånt där.

Resten av dagen ser ut att bli lugn, ska laga mat idag. Potatis och köttbullar :)
Sen blir det nog bara film och så, och denna kväll så ska jag försöka komma isäng lite tidigare. Man kanske skulle börja med att lägga sig en timme tidigare varje kväll? Då borde man vända på dygnet tillslut. Men annars så ska ju jag på glukosbelastning på tisdag,ska vara där 8 på morgonen. Då kanske jag kan vända dygnet den dagen :)

Imorgon går jag in i vecka 29 :) Såhär ser magen ut just nu






Sådär. Någon som har något bra filmtips förresten?


Kommentarer
Postat av: Sara

Gud vad vacker du är!

Jag älskar bebismagar.

Det är det vackraste som finns!

2010-01-04 @ 11:22:53
Postat av: Emelie svarar

Tack så mycket!

Ja, visst är det fint?

Men också väldigt jobbigt att gå runt med magen efter ett tag ;)

2010-01-04 @ 12:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback