Sovmorgon

Åh vilken skön natt jag har haft!
Jag somnade klockan 11 igår kväll och vaknade 11 idag :) Hur skönt som helst och jag är hur utvilad som helst! Känns helt obeskrivligt skönt. Kollade på världens sämsta film igår också, har helt seriöst aldrig sett nå värre. Kärlek & Fördom hette den, så jävla dålig. Jag somnade under den filmen ;) Så det var ju perfekt.

När jag vaknade kände jag att jag måste göra något idag!
Alltså ut och röra på mig, är ju van att gå flera timmar om dagen men det har inte blivit av nu när det är lov.
Så jag frågade helt enkelt Marcel om hon ville följa med mig ner på stan, och det ville hon :)
Så det blir trevligt. Men först måste jag vänta tills klockan två, eftersom mamma tvättar (som jag skulle ha gjort men det orkade jag inte). Jag har ju inga kläder annars! haha.
Somnade med blött hår igår, och ni kan ju tänka er hur jag ser ut i håret just nu! Ni såg ju bilden på när jag var liten i något tidigare inlägg, ungefär så ser jag ut i håret just nu.
Ska fan ta kort på det någon dag :)
Nu på stan ska jag ialf leta efter ett par skor, för det behöver jag verkligen! Sen tänkte jag kanske köpa ett par mysbyxor till eftersom dom jag köpte förut är helt underbara! Det är ju ändå ca 3 månader kvar på graviditeten, några kläder måste jag ju ha.
Skulle behöva köpa en bh också, men vi får se vad jag hittar :)
Det är ju jätte fint väder idag, sol och sånt! Så jag ser verkligen fram emot att få komma ut och gå. Kommer nog gå hem också om det inte är alltför mörkt och kallt.

Nu ska jag börja fixa med håret! Vi hörs senare :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback